Jules

Gillade ni Jules som Keith var tillsammans med i säsong 2? Jag tror att jag hade kunnat gilla henne, om hon hade varit med längre efter dramatiken med Dan och verkligen fått visa för Keith att hon älskade honom. Men jag kände inte att man fick lära känna henne på det sättet, så för mig så hade hon några bra scener, men hon var ingen karaktär som jag minns med stor glädje... Förstår ni hur jag menar? Hon var rolig och verkade snäll, men jag kände inte att man fick se nog mycket av henne för att jag skulle säga att jag vill att hon kommer tillbaka...



Däremot var ju det gulligt när Keith kom hem till henne och skulle göra mat men den blev bränd :D

Kommentarer
Fanny

Älskade Jules =)

2012-02-01 19:01:36
http://thisisher.webblogg.se/
malinia

En till kul fakta om Jules, hon var programledare för Eurovision song contest året det hölls i Grekland, hon är därifrån tror jag.

2012-02-01 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0