Katie

Julia har bett mig skriva om Katie, så jag gör det =) 

Katie hade ju psykiska problem, och när hon såg Clay blev hon intresserad. Sedan när hon märkte att hon var lik hans döda fru låtsades hon ju vara henne typ, i hopp om att Clay skulle bli kär i henne... 

Jag tyckte storylinen kring Katie var spännande! Det gjorde ju också att Clay och Quinn kom varandra närmare tror jag. Och scenen när de blev skjutna är såå dramatisk och mäktig. Jag blir rädd varenda gång jag ser den :P Amanda Schull som spelar Katie har en förmåga att ha riktigt läskiga ögon tycker jag...



Kommentarer
Julia

Tack :) Jag blir också rädd varje gång jag ser det avsnittet!

Amanda Schull spelar även i Pretty Little Liars. :)

2012-07-07 15:38:01
Maja

Är det någon av skådespelarna som är med i punk'd?

2012-07-07 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0