Sämsta avsnittet

Lovisa hade en fråga som jag tänkte besvara innan OTH resumén på kvällens avsnitt kommer:

Hej! Jag skulle vilja veta vilket avsnitt eller scen som du tycker har varit det sämsta i oth? De bästa skulle också vara kul att veta!!

Svar:
Kul fråga! Jag tycker att det sämsta OTH-avsnittet förmodligen är avsnitt 11, säsong 6.. Det som är från 40-talet. Det har bra scener, men jag gillar inte att det är så hemskt och att Julian är så ond... 
Scener som jag inte gillar är först och främst de då Dan är kidnappad hos Carrie i början av säsong 6. Jag ogillar också det för att det är så hemskt och äckligt.. =/

Det bästa är svårt att säga, men jag gillar avsnittet då Lucas och Peyton gifter sig JÄTTEMYCKET, och jag älskar också scenerna i avsnitt 8 säsong 7 när tjejerna bakar brownies.. :P

Du då? :D





Kommentarer
Charlotta

Håller absolut med om avsnitt 8 säsong 7! Älskar hela det avsnittet, ett av mina favoriter, men speciellt scenen mellan tjejerna när de ätit brownies :D En annan scen som jag älskar väldigt mycket är scenen mellan killarna när de sitter på Dixie Grill och pratar om vilken färg det ska vara i barnrummet m.m, i säsong 8.

2012-07-22 19:53:23
Lovisa

Jag tycker att några av dem sämsta scenerna är i säsong 8 avsnitt 14 (tror jag det är). när brooke,haley & quinn är typ superhjältar. Tycker att dem scenerna kunde dem ha skippat. Lite för larviga!

Bästa scenerna är så klart mellan lucas&peyton. speciellt avsnitt 6 säsong 5 när dem bråkar på tric. det är så känslosamt och bra skådespeleri. den andra scenen är avsnittet efter när lucas&peyton kysser varandra på tric. man märker hur dem verkligen vill ha varandra och en så känslosam kyss :)
Men man har så många favoriter!

2012-07-22 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0