Haleys syskon

Erika har uppmärksammat en sak om Haleys syskon, och det är att hon ju faktiskt har tre systrar och tre bröder, men vi får bara träffa Quinn och Taylor. Vivian nämns en gång i serien som jag minns, och det är när Taylor kommer hem till dem för första gången och Nathan ska gissa vem hon är... En av gissningarna är Vivian :D 

Bröderna får vi inte höra mycket om, mer än i säsong 1 då Nathan och Haley är på Haleys rum och Nathan tittar på bilder och säger "Are these all your brothers and sisters?" :D Hur det är bekräftat att hon just har tre bröder vet jag inte... 

Däremot hittade jag den här bilden:



Det KAN också ha varit de här som skulle ha spelat bröderna på Lydias begravning:

TJB.png

Och det här kan ha varit Vivian med sin familj:



Tyvärr hittade jag ingen bättre bild på henne.

Kommentarer
Evelina

hm, egentligen blir det som lite konstigt då t ex inte de andra syskonen besöker mamman då hon är sjuk, och sen har jag för mig lydia även säger att hon är så glad att få vara med alla hennes döttrar. Men det hade kanskte blitvit svårt att ha med alla syskonen och göra en story om det, då de är så många.

2012-06-13 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0