Vad vill ni se...?

Som några av er vet så började jag den här OTH-bloggen mycket tack vare att jag skriver på Kanal5s OTH-sajt (klickbar länk). Sajten har inte uppdaterats så mycket nu när OTH inte visas på Kanal5, men inför säsong 9 premiären kommer det förhoppningsvis in lite roliga artiklar och sånt... Bland annat har jag skrivit om lite fler karaktärer och skådespelare (Chase, Jamie och Julian). 



Finns det något mer ni vill se på sajten som är svårt att skriva om i bloggen? Allt går naturligtvis att skriva om i bloggen, men på sajten blir det ju artiklar som finns kvar där på förstasidan som man kan gå in och se i efterhand, så man kan skriva lite mer längre texter där till exempel. 


Vad vill ni läsa om? 

Och finns det något som ni vill att jag ska skriva om här i bloggen? :D

Kommentarer
kajsa

Hej! Jag tycker att du ska skriva lite mer om Jamie :)

2012-03-06 15:24:13
http://livetsomkaajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0