Grubbs och Miranda

Jag har sett färdigt säsong 7 nu, och jag tycker det var riktigt synd att man inte fick veta hur det gick för Miranda och Grubbs. Men som Grubbs sa när jag träffade honom: "They're together, in love, hand in hand". :D Så tror jag också. Grubbs ville verkligen ha Miranda, och hon ville ju ha honom också... Så när han nu åkte till henne (första turnéstoppet ;D) så tror jag att de lever lyckliga i alla sina dagar :D 



Jag såg förresten att Tanya, som är med i hans band och som var med i Stockholm, även var med i bandet när de spelade in skivan i OTH :D Så kul att se dem båda igen och jag längtade verkligen tillbaka till Stockholmsspelningen då. Så underbara människor båda två! :)



Kommentarer
Hanna

Kan du blogga om detta och be alla rösta Stockholm, Sweden? Skulle betyda jättemycket, älskar Tyler och vill så gärna se honom!

http://www.facebook.com/questions/10150879298796600/

Kram, Hanna!

2012-05-09 17:33:50
http://hannamtw.devote.se
Yarem

Tyler Hilton kommer kanske till Sverige! Han har "skrivit" det själv på sin facebooksida. Du får gärna blogga om det :)

2012-05-09 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0