It's innocence, it's brilliance...

OBS! SPOILERS I VIDEON! Dvs, sånt som än inte har visats i Sverige!




OK. Inte min video, trots att jag gärna hade gjort den!!
Den är perfekt. Texten passar Peyton i säsong 6 så perfekt och videon är såå perfekt som en tribute-video, eftersom Hilarie inte kommer tillbaka till säsong 7. Verkar det som i alla fall, men det är delade påståenden om det där.. Hur som helst så älskar jag Peyton och Hilarie är grymt bra! Må hon göra MÅNGA gästinhopp i OTH i framtiden om hon inte kommer tillbaka. Hon OCH Chad, som tydligen inte heller dyker upp i säsong 7...





Lyllo fanet som dök upp mellan de två på bilden.. haha.

Kommentarer
Hanna

SV; aa, jag får nog säga säsong tre. Tillhör nämligen den där skaran som tkt brooke o lucas passade så bra tsm:) Men tkt även fyran var riktigt bra. Tkr dock femman o början på säsong 6 varit lite halvsegt (fast jamie är ett grymt tillförskott o han o dan är ju bara för söta tsm!!!) men nu i mitten av säsongen känns det verkligen som att det kommit igång o kan bli hur bra som helst!

Haha, okej. Ja, alla kan ju inte gilla allt:p o tur är väl det;)

Nelly

Jätte härlig blogg. Kommer garanterad titta in igen.



Sv. Lycks dig som får skriva på kanal5 om one tree hill. skulle kunna döda för en sådan möjlighet haha (inte bokstavligen). Tack för det du skrev om min blogg. Jämt roligt att få beröm. Och ja, jag skriver ganska mycket men det är för att jag verkligen brinner för one tree hill



Kramar Nelly

2009-04-28 11:23:04
http://nellyandersson.blogg.se/
manuela

lucas och peyton är så jävla fina tillsammans,

true love always mellan dem!



sv:jag tycker precis som du:D

2009-04-28 12:59:02
http://maanuelas.blogg.se/
Elin

Så tråkigt att dom inte kommer vara med :/ Dom är ju bäst i hela One tree hill!

2009-04-28 22:08:10
http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0