Jag, Kanal5.se, onetreehill-sajt!



Ja, så var det ju avslöjandet av den glada nyheten som gjorde mig lycklig för några veckor sedan... Skriver om det här så ni hinner in på kanal5.se/tvseriebloggen på söndag för lanseringen av sajten och en text om lilla mig. Hi hi.


Jag var med i en tävling på kanal5.se för ett tag sedan, där man skulle skicka in en beskrivning på valfri oth-karaktär för att kanske få skriva texter till sajten som skulle starta, i samband med tvseriebloggen osv. Jag skrev om Brooke Davis, och skickade in mitt bidrag.

Fick ett mail från Alexander Dunerfors, som har hand om tvseriebloggen, att mitt bidrag var bland de bästa och han ville ha min hjälp. Så nu är jag medhjälpare på sajten, skriver om karaktärerna, pysslar med quiz, osv. Det är jättekul! :-))
 
Så då vet ni. Glöm nu inte att gå in på bloggen och sajten på söndag för att kolla in det!




Stora kramar, nu ska jag på stan! Igen!
//Malin

Kommentarer
Carro

VA KUL! Grattis!

2009-04-24 16:38:16
http://xcarolinee.blogg.blogg.se/
Sara

Grattis:D

2009-04-25 12:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0