Nej!

Nej, jag ger upp "A guy thing". Har missat så mycket när jag fastnade vid datorn..

Gick in på http://kanal5.se/ och upptäckte detta:


  

Skådespelaren Antwon Tanner överlämnade sig självmant polisen igår. Enligt TMZ.com är han misstänkt för inblandning i en id-förfalskarliga.

Tanner, som spelar Skills i ungdomssuccén One Tree Hill, ska infinna sig i rätten nästa vecka. Det är oklart vad som nu händer med hans roll i serien, som avslutat inspelningarna av sin sjätte säsong.





Jag tror inte att alla OTH-skådespelare är änglar... Eller kanske jag gjorde det... :P Men hur som helst kom detta som en chock. Jag gillar Skills, och jag trodde Antwon Tanner var rätt lik honom på mer än ett sätt. Hoppas han visar sig oskyldig. Kan ju vara så att han gick till polisen för att slippa långdragna spekulationer? Det återstår att se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0