OTH säsong 7, avsnitt 10

Jag avskydde Nathan och Haley i söndagens avsnitt. Särskilt Haley. Visst, hon stöttar Nathan med att hon kallar Quinn för alla möjliga ord bara för att hon, som de kallade det, "uppehöll Clay så han inte gjorse sitt jobb", var så fel. Det sista hon sa, om att hon såg upp till Quinn förut men gjorde det inte längre, var otroligt barnsligt. Tycker jag. Att Nathan var arg är förståeligt, men det är inte rätt att de skyller på Quinn.

Faktum är att jag tycker det här avsnittet var ganska konstigt... alla karaktärer liksom bytte skepnader. Nästan alla i alla fall. Alex blev lite seriös i och med att hon faktiskt sa åt Millie att hon inte kunde vara i närheten av knark (vad hände där, liksom?!), Nathan och Haley var elaka barnrumpor, och Millie då. Det var ju inte längesen hon var Brookes snälla assistent, och nu är hon en odräglig NARKOMAN?! Jiiez... Scenen med henne och Brooke då hon begärde 500 000 kronor var rolig, men ändå rätt irriterande. Jag är inte särskilt förtjust i odrägliga Millie (trots att hon får en att skratta till då och då).
Scenen med Mouth och Millie, då Millies näsa blöder av knarket för att hon blev upprörd, var rätt bra tycker jag. Men stackars Mouth. Det är ju inte första gången Millie tabbar sig, hon var ju otrogen med Owen också. Får se om de fortsätter hålla ihop. :) Personligen tycker jag Mouth kan leta vidare... Alex kanske? ;) Hon har ju gått o blivit seriös(are)... haha. Moulex.

På tal om Alex. Synd att de inte visade något mer av SMSet till Julian. Har en känsla av att det fanns en scen där som togs bort... Fick den känslan. De hoppade liksom bara över det. Förutom att man fick se Alex sitta och dricka då alltså. Det där om att hon blivit seriös tar jag tillbaka, det var ju inte alltför smart att sätta sig i bilen sen. =/

Stackars Brooke!! Som jag sa åt min syster: Det är ganska orättvist. Varken Haley eller Peyton var ju barntokiga, men är båda mammor, medan Brooke har haft två fosterbarn och nu kan inte hon få biologiska barn. Men det är delvis därför jag önskar hon vore rätt cool med det faktum att hon inte kan få biologiska barn: För henne borde det vara minst lika okej att adoptera! Nåväl, hon lär kanske tycka det. :-) Kul i alla fall att Victoria (nope, inte bitchtoria längre ;)) är tillbaka! Jag gillar henne i säsong 7.
"She must be HIGH!"
"I've only had three Martinis..."
hehe. Och scenen med henne och Chase (Fetch, Dash... för er som inte vet det betyder alla tre orden någon form av "jaga", typ). Underbar.

Sist: Dan. Kul att Mouth vågade vara som han ändå var mot Dan, killen HAR verkligen fått skinn på näsan (Mouth alltså)! Och scenen med Clay var väl inte min favorit eftersom den visade Dans elaka sida igen, men han gjorde det ju för att skydda Nathan. Jag står fast vid att de borde ge Dan en ny chans! Gör de det tror jag han blir snäll på riktigt. Inte för att de ska glömma allt ont han har gjort, absolut inte, men eftersom det faktiskt bara är en tv-serie tycker jag de i alla fall kan vara liiiiite snäll mot honom... Eller? Har jag fel?


Kommentarer
yasmine modell och mamma

tack kraaaam

2009-12-22 19:56:59
http://yasminegill.blogg.se/
yasmine modell och mamma

ja han är bedårande. vad görs? kram

2009-12-22 20:14:14
http://yasminegill.blogg.se/
Rania

tackar så hemskt mycket! :D

2009-12-22 22:49:04
http://raniaphoto.blogg.se/
Anja

Svar:

Tack så jättemycket! :)

2009-12-23 01:42:44
http://originalet.blogg.se/
Cecilia

Sv; åh, vad trist. Men kan du äta mandlar (är helt lost när det gäller allergier ^^) Annars är det supergott att blanda ner torkade fikon, aprikoser eller kokos. Eller tja, lite vad man vill egentligen :)



God jul!

Jenny

Jag älskar One Tree Hill men hatar att det är säsongsuppehåll på alla bra serier! Har väntat på avsnitt 13 sedan flera veckor tillbaka :( Avsnitt 12 kom ju 7 december och det känns som evigheter sen dess. Men den som väntar på något gott.. ;)

2009-12-24 11:05:52
http://cordell.blogg.se/
Fanny

När börjar säsong 7 här i sverige?

Jag verkligen äääälskar One Tree Hill! :O

2010-01-03 18:03:36
http://fannypannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0