Konstigt ...

Konstig känsla... Gick in på MySpace häromdagen och har inte varit inne där på drygt ett år :O (det var 2 år sedan jag skrev ett blogginlägg där, förutom idag). I alla fall: Hade fått ett meddelande som borde ha gjort att jag hoppade i taket av glädje. Hade inte skrivit till personen, som för övrigt är känd. Vilken serie hon är med lovar jag att du redan har listat ut. Hon ville "marknadsföra sig själv" för att göra en lång historia kort (inte negativt sett), och hon inledde meddelandet med "You're a one tree hill fan, right?". Hur hon hade hittat mig vet jag inte. Det var hur som helst ett år sedan hon hade skrivit *piinsamt*. Men den konstiga känslan då: Jag hoppade inte i taket av glädje. Vanliga jag brukar göra det. Men jag kanske insåg att de är vanliga människor, jag vet inte...
Svarade i alla fall, och fick svar på svaret idag. Inte heller då hoppade jag av glädje. Skumt. Borde ta feber. Haha.

Nu ska jag gå och lägga mig. Shoppingdag imorgon :D Yeey. Ska dock inte shoppa mycket, för jag vill kunna fara till Wilmington.

Kanin gött (Ha're = Hare = Kanin... Soo bad, I know! Menar inte att kaniner är goda... Skulle aldrig äta kaniner, eller harar för den delen.)

Kommentarer
Sara

Last igen:P Jag har val inte smittat dig genom internet? Eller har du fatt anit-kandisfeber istallet for kandisfeber?

2009-01-24 20:12:14
Malin (Bloggtjej)

(Haha, svarar i inlägget.. hoppas du ser det.)

Jag vet faktiskt inte. Men hon är ju ingen vanlig kändis heller, för min del.. Så jag har ingen aning vad som hände. Svarade ju inte heller på svaret, för jag vet inte vad jag ska svara?

2009-01-25 19:04:18
http://bloggtjej.blogg.se/
erika

Vem var det? ;p

2012-06-14 15:32:13
http://erikasalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0