Tjena :)

Samma tillfälle som för några dagar sedan. Passar på att skriva ett inlägg innan jag ska hoppa på sista historietexten imorgon. Yeey =) SISTA! Sedan är förhoppningsvis allting nöjt och glatt och jag får börja sortera kalendrar eller något :) Sådant gillar jag faktiskt. Det är sant.

Föreläsning ikväll =)) Ännu en assistentföreläsning och jag är grymt förväntansfull. Den sista blev ju lite kaos när man skulle hitta föreläsare i sista stund. Men nu har vi tre stycken assistenter som är erfarna och vet vad de ska prata om. Ringde och skulle kolla läget tidigt i morse och fick veta att det blev de tre som skulle komma. Pratade lite med en av dem om mina tankar och så.. Angående föreläsningen alltså.

Nu gäller det bara att hoppas på stor publik. Det har inte riktigt blivit så stor publik alla gånger, men man kan ju alltid hoppas =))

Haha, gjorde just ett (One Tree Hill) frågetest på facebook. *sscchhhh*... Rätt så kul hur flera som hade svarat tydligen hade börjat se på OTH för Chad Michael Murray. He got me caught as well!! Nej, seriöst. Jag började nog se för honom och att han var med höll mig kvar några avsnitt. Utan honom skulle jag aldrig ha börjat se på det, men jag är glad att jag gjorde det. Alltså, jag försöker övertala mig själv och andra att jag inte är beroende. Och jag är inte abstinens-sjukt-freakin'-psyk-beroende, men jag älskar det.

Skulle ju som sagt inte se säsong 5. Såg första avsnittet och i första minuterna tänkte jag "WHO am I kidding??". ^^

Jaja, men nu hinner jag inte skriva mycket mer. Ha det fint alla glada varelser där ute i världen som läser det här!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0