One Tree Hill, avsnitt 6x19

Aaww...

Mouth och Millie, New York scenen... Verkar som att allt blir bra igen, tack och lov. Jag älskar Skills! Jag ÄLSKAR Skills! Må han få en mycket större roll när Lucas och Peyton inte är kvar!! Han har ju kvar ungkarlssinnet, men han ska ju inte ha någon pryd Millie-kopia, inte som han är nu; han ska ha DEB! Om han förändras MED en Millie-kopia, då kanske han kan få ha någon annan, men helst Deb.. Eller mig. Hahaha.

Och Brooke, ge dig människa! Haha. Blir ju irriterad på henne ju. OK, hon har fått bråka med sig själv, men baserat på Sams "vackra tal" skulle jag ha tagit väskorna, och sprungit till flygplatsen. Det skulle jag visserligen ha gjort redan när Julian visade biljetterna, men jag förstår Brookes tvekan. Det är bara det att det slutgiltiga svaret var feeel. :P Stackars Julian. Jag älskade scenen med honom och Peyton då han sa att han faktiskt menade allvar, att han älskar Brooke och vill att han, hon och Sam blir en familj. Aaww....

Sam, henne älskar jag också. Hon har blivit så otroligt mogen. Gör som hon vill, men ändå bra saker. Att stå för att Haley SKA få tillbaka sitt jobb, det är helt rätt. Rektor Buttkiss (Rimkus; Nathan 6x17) kan gå och gräva ned sig. Haha.
Så gulligt av dem att "bryta sig in" och sitta i vardagsrummet när Haley kommer hem. Men vad rädd man ska bli i verkligheten, om någon bara satt där när man kom in!

Scenerna med Lucas, Jamie och Nathan var urgulliga. Jag skrattar varenda gång då Jamie kommer ut utklädd till Keith. Jag tyckte först att det inte var så likt, men Keith i säsong 1 var det likt. Och han va såå söt, Jamie. Jackson Brundage är urgullig. Hade han varit svensk hade jag lätt parat ihop honom med min syster. *skratt*.
När Lucas och Nathan vänder honom upp och ner då de fixar med bilen, det var också jättegulligt. Det var mycket upp-och-ner-vändning i kvällens avsnitt insåg jag just *skratt*

Peyton scenerna är väldigt tragiska, men det stör mig att hon inte berättar för någon. Trots att jag förstår varför, egentligen. Hon är rädd. Vem grät när hon tar fram minnes-lådan? En otroligt minnesvärd scen, och jag älskar det faktum att de ÄNTLIGEN visar att hon ritar igen. Även fast det är på en tråkig bekostnad så älskar jag parallellen till high school-säsongerna.




Nu är det ett bra tag kvar till avsnitt 6x20, men håll ut! Som tv-hallåan sa i slutet av avsnittet så kommer mycket nytt upp på sajten under sommaren.




Kommentarer
Nelly

vill inte heller ha den:)

2009-05-17 19:56:57
http://nellyandersson.blogg.se/
Winnie

jag älskar också när man såg att hon ritade igen! För vad är Peyton utan hennes schetches?

2009-05-23 14:42:52
http://winnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0