Säsongspremiär, One Tree Hill

Jag gillade inledningen, med det Dan sa, och Haleys sång och att de visade lite karaktärer. Måste säga att jag, trots att jag har sett 5 avsnitt av säsong 7 (Ja, jag följer det på internet också för en gångs skull!) så saknar jag inte Lucas och Peyton ÄN! Däremot tycker jag om att de pratar om dem. Och jag vill gärna att de kommer tillbaka. hehe. Men det har förblivit lika bra, så jag är fullt nöjd.

I alla fall. Kvällens avsnitt.

Scenen med Millicent och hennes assistent, var det någon som tänkte på avsnittet i säsong 5, då Brooke gick omkring precis så, med Millie i hasorna? Hon sa ju dessutom precis som Millie sa till assistenten (Calliope), att hon är en bra assistent men skulle ha kul för att hon bara är ung en gång.

Och Skills/Mouth-nakenscenerna, och då Millie kom in. Grymt kul. Tänk tillbaka på Mouth under skoltiden, var annorlunda han har blivit!

Jag tycker dessutom om både Clay och Quinn. Men det var rätt tydligt tidigt i avsnittet att båda hade mådde kasst, av någon anledning. Clays anledning fick man ju inte veta i det här avsnittet, men min gissning är (och var redan då jag såg avsnittet första gången) att han har en fru och kanske barn som dött eller något... och att blommorna han skulle skicka var till tjejens föräldrar. Eller något. Jag sett alldeles för mycket tv. hahaha. Ska säga att jag förresten inte vet om jag har rätt än. Så jag har inte avslöjat något.

Jag gillar Quinn, hon är en av mina favoritkaraktärer redan. Glad, omtänksam och en bra skådespelerska. Jag älskar hennes relation med Jamie!

På tal om Jamie, vad roliga scener, de som handlade om hans födelsedag. Jamies "Come ON! Chop Chop!" hahah... Och scenen mellan Haley och Jamie, då han sa att han fyllde år och så. Så gulligt. Men stackars Nathan, då Clay toppade hans present med att ta dit Jerry Rice. Tur att han ändå var glad för Jamies skull!

Brooke och Julian scenerna var också söta. De är lika kära efter så länge, och tur det. Brooke förtjänar någon som honom. Synd att han inte såg då hon skrev "Marry me" i sanden. :P


Kommentarer
LIENE

sv: ja osm tur hittade jag den:D

2009-10-19 06:58:27
http://lienes.blogg.se/
charoline

jag tror jag ska börja se från början så jag har lite mer aning om vad du pratar om ^^, haha

2009-10-19 13:09:19
http://charolicious.blogg.se/
Anonym

vilken sida kollar du på one three hill avsnitten på internet?:) för ja har svårt för att vänta tills varje söndag, vill se nuuuu!:(:(

och vet du någon sida man kan ladda ner oth på så man kan se om allt från början?:)

2009-10-19 15:17:45
EMMEE

sv: det hade jag, tack :D

2009-10-19 15:19:33
http://emmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0