Måndag 27 september

Söndag 26 september hade inga bilder eftersom vi inte gjorde något särskilt.
Lägger in det här inlägget tidigare eftersom jag ska bort och fira nyårsafton hos en vän; dagbokstexten för det här datumet kommer imorgon 1/1 kl 06.00 HÄR.

I vanlig ordning: tar du någon av bilderna utan att fråga mig anmäls du för stöld. Det gäller ALLA bilder (i ALLA inlägg).



Keiths garage (jag tror inte att de var här när Lucas, Nathan och Jamie
var i Keiths garage; inte säker dock!)


Kunde bara ta kort på håll, men det här är Checkers, det Checkers där
Jake och Nicki satt och åt under Boy Toy Auction).


Food Lion på håll. Det var den parkeringen Jake och Nicki stod när Nicki
skulle in och köpa mat m.m. till Jenny.


Om det inte ser bekant ut kan jag meddela att det är Peytons hus. Det
mest kända som hänt här är nog psycho-Derek och när han föll ut genom
fönstret. Här utanför bråkade också Brooke och Peyton när Brooke kastade
ägg på huset.

Kommentarer
anna

hej, jag undrar bara en sak :)

hur vet du vart alla ställen ligger och vart de olika husen är? :)

2010-12-31 21:05:51
Malin

Hej Anna!

Jag svarar på frågor via min mail, som är:

[email protected].

2011-01-01 18:05:03
http://dreamandbelieve.blogg.se/
elina

Klickade runt på olika bloggar och ser att du kommentera nåt inlägg, eftersom jag rentutav älskar one tree hill klickade jag såklart mig in på din. Tror du jag dog lite när jag såg att du varit där de spelats in och träffat dem?!

Du borde sätta ut din bloggadress över bilden lite svagt så ingen tar dem :) (men såklart spara orginalet)

2011-01-23 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0