Onsdag 22 september

Den som tar bilderna anmäls för stöld: Detta gäller alla inlägg, även de kommande!

Den här dagen kommer fler bilder! :D


HÄR!! (Skulle se glad ut, men det ser snarare ut som att jag är livrädd?? ;P)
 

På vägen in i Wilmington såg vi kyrkan där Keith och Jules skulle gifta sig,
men blev avbrutna som ni nog minns... :-) (Hon avslöjades som "Emily").


Det här känner ni väl igen?? Såå coolt att se i verkligheten!


Som du kanske ser är Karen's café dörren bara en bild; de tar bort den
när scenerna för Clothes over Bro's spelas in.


Minns fortfarande känslan av att vara där utanför. Mäktigt.


En gränd som jag tror användes i säsong 4 (beskrivning finns i dagbokstexten på Kanal5.)


Vi gick in på Two Sisters Bookery som det står i dagbokstexten.
Det här är en del av Southern Gothic Productions del med böcker som
de har i bokaffären. Southern Gothic är ju Hilarie Burtons produktionsbolag.


På avstånd syns bron som använts i serien några gånger.
Den används också i inledningen, då Lucas studsar en basketboll.


På väg till filminspelningen vid Hilton. Lastbilarna som syns används
för inspelningen (för material m.m.). De filmas dock inte.


Hotel Hilton Riverside (scenen som spelades in var Brooke/Haley/Silvia i avsnitt 8x07)


Ser förvånansvärt cool ut på bilden. Jag var INTE cool! (haha)


Riverwalk, mångs scener har spelats in här. Ni ser konerna jag berättar
om i dagbokstexten också.


Josefin och jag väntar på skådespelarna.


Sharon Lawrence (som kommer spela Julians mamma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0