Torsdag 23 september


Jag på The George. Minns ni avsnittet i säsong 5 när Haley och Lindsay
åt på en restaurang? I samma avsnitt (tror jag det var) åt även Brooke och
Victoria där. Det är den restaurangen, och jag satt vid något av de borden.


Jag vid den kända trappan och fontänen. Lucas bl.a har suttit på trappan
och Quinn och Jamie var upp i fontänen i avsnittet då de letade en skatt...


Topsail Beach, där Clay bor.


Andra delen av Topsail Beach


Clays hus. De filmade där just då så vi kunde inte stanna och fota.


Tric-inspelning


Lee "Mouth" Norris gick förbi


Stephen "Chase" Colletti gick också förbi (det gjorde alla, men jag fick
inte bra bilder på allihopa tyvärr)


Lee och Stephen. Mannen i fiskehatten tillhör inspelningscrewet tror jag.


Jana "Alex" Kramer gick förbi. Killen hon pratar med på bilden var nog
i produktionen. Han var ofta och pratade med skådespelarna.


Träffade Lee Norris (Antwon Tanner i bakgrunden)


Lee och jag


Fick en kram


Träffade också Antwon Tanner


Fick en autograf


Antwon och jag


Fick en kram av Antwon också


Surprise...


Stephen Colletti kom förbi också


Fick autograf av honom också


Stephen och jag


Fick en kram av Stephen


Jana Kramer kom också förbi


Fick en autograf av Jana


Jag och Jana


Surprise även här...


Kate kom förbi, till min STORA lycka. Ville så gärna träffa henne!


Pratade ett tag med henne om det ena och det andra, som du kan läsa
om i dagboksanteckningarna.


Här tackar hon de andra fansen för att de kommit. :-)


Surprise från Kate också...


Kate och jag blir sista bilden för idag. :-)


Kommentarer
Melisa

Hejj! :)

Jättefina bilder, verkligen! Blir lite smått avundsjuk.. haha.

Får man kopiera några bilder? Ska inte använda dom till något, utan bara för att ha dom :) Accepterar om du kanske inte vill det.. :)



Undrar om du kommer åka och se den bron där Cooper och Rachel krockar med Haley och Nathan? Då när dom precis gift sig..



Ha en fortsatt trevligt resa, kram!

2010-12-29 23:33:47
Malin

Melissa, maila mig på [email protected] så ska jag svara på dina frågor. :-)



Malin

2010-12-30 19:58:47
http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0