Älskar Brooke Lucas?

Tidigare idag kom jag att tänka på, som många gånger tidigare, Brooke och Lucas.

Lucas var Brookes första riktiga pojkvän (kommer ni ihåg repliken "I never gave a rats ass before, but I do now?") och jag tror att det tog väldigt länge innan hon släppte honom på allvar.



Hon träffade dock Julian, och efter att han fick henne att släppa in honom och älska honom tror i alla fall JAG att hon har släppt Lucas. =) Jag tror att hon, redan i säsong 4 faktiskt (åtminstone säsong 5) accepterade att Lucas älskade Peyton och att Lucas och Peyton hör ihop. Det tror jag hjälpte henne mycket att släppa Lucas och bli kär i Julian på allvar i säsong 6.



Däremot märkte hjärtesorgen efter sveket och otroheten henne väldigt länge och den tror jag inte att hon kommit över än till 100 %. Hon har däremot lärt sig att Julian älskar henne och bara vill ha henne, och det gör henne trygg i att de har något äkta och att han inte kommer såra henne. :)


Kommentarer
Heidi

Hej. Jag hittade din blogg då jag googlade om One tree hill. Och nu när jag har kollat runt på din blogg kan jag se att du är en fan av serien. Om jag förstått rätt.



Jag har själv kollat nästan 6säsonger av serien och gillar den. :) Hur kom det sig att du började blogga om serien? :)



Kram

2011-04-09 11:30:28
http://karkkimonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0