Bilkörandet i OTH

Min bror fick körkort idag (*stolt storasyster*) så då tänkte jag skriva något bilrelaterat i OTH.



Har ni till exempel tänkt på hur sällan Haley kör bil i OTH? Man har fått se henne köra bil endast ett par gånger (tänker på den gången som hon kör förbi bensinstationen där Q sköts och ser honom stå utanför, någon fler gång kommer jag inte ihåg just nu). Så hon har ju körkort, men hon blir ofta körd. Läste det på ett forum en gång och kom att tänka på att det är faktiskt sant.

Den som körde mest bil i OTH var väl Lucas tror jag. Han har kört bil i princip i alla säsonger. Nathan kör ju också ganska ofta, men råkar ju ut för både det ena och det andra i sin bil :P Olyckor (mer än en gång), rattfylla i säsong 2 och allt. Nej, skämt åsido, han är ju nu en ansvarsfull familjefar så nu är även han säker på vägarna.

Svar på era frågor kommer senare idag! :)

Kommentarer
Troja

Jag vet en till gång Haley kör bil, det är i säsong 5(tror jag) när Jamie är ledsen för hon hade slängt hans bild till Dan i pappeskorgen, och då gick Jamie ensam på gatan och sedan kom Haley med bilen (:

2011-04-19 13:31:45
Emma

Har också tänkt på det. Haley kör inte en enda gång förrän i säsong 5 tror jag. Konstigt :P

2011-04-19 16:11:01
http://www.premma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0