Brooke och CoB

Jag satt och tänkte nyss (det händer inte ofta, att jag tänker alltså ;)), på OTH och även företagsekonomi tentan jag har i slutet av maj. Hur som helst såg jag ett samband och det var varför Brooke var tvungen sälja nästan allt hon ägde för att kunna betala tillbaka pengar till investerarna!  

 <<--- Jag utanför Clothes over Bros/Karens café (miniatyr, klicka på bilden för att förstora)! :D

Att hon gjorde det var otroligt bra och nobelt gjort av henne. Att våga, och att faktiskt lämna iväg sitt företag för att hjälpa andra människor. Hon fick betala ett högt pris och förhoppningsvis händer inte det mig om jag startar företag. Frågan är vad man hade gjort i en sådan sits?

Jag hade haft otroligt svårt att veta hur jag skulle göra. Brooke har ju dessutom haft företaget i flera år och det var mycket tack vare det som hon kunde må bättre efter dramat kring Lucas och Peyton. Hon fick fokusera på annat, och så blev det till ett jättestort och känt företag.



Jag har faktiskt tänkt ganska mycket på hur sällan vi får en bekräftelse på att Brooke faktiskt är KÄND. Hon har ju varit med i skvallertidningar, det såg vi bland annat efter att Sam blev kidnappad och även då hon skulle "överraska" Julian på hotellet och killen i receptionen läste en artikel om Brooke och Julians separation. Men samtidigt kan hon gå fritt på stan utan att ens behöva skriva autografer? ;D Jaja, det var bara en parentes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0