Brooke och Felix

Haft besök nästan hela dagen och efter det såg jag lite OTH så jag har inte haft tid att skriva.

Avsnitt 10, säsong 2, såg jag. Ett VÄLDIGT bra avsnitt, med mycket kärlek. Ganska oväntad kärlek ändå tycker jag, fast att Felix skulle bli kär i Brooke på riktigt kände jag på mig. Han har ju som sagt att han har känslor för henne.



Jag ÄLSKAR hans tal till henne i avsnitt 10 (det han avslutar med "Just say okay..." och hon säger okej. Det får mig att tro att Felix verkligen har en kärleksfull sida, även om han inte alltid visar den. Baserat på det talet älskar jag dem! :D

I samma avsnitt blev ju Lucas kär i Brooke igen. Det tyckte jag var ganska oförutsägbart faktiskt. Att Nathan såg att han hade känslor för någon... Jag vet inte, jag tyckte det kom plötsligt. Vad tyckte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0