Brucas

Nu märker Evelina att jag hann ändå skriva ett inlägg ;P Trodde inte jag skulle hinna det. Som de senaste dagarna blir det bara två inlägg från mig idag, Evelina kanske skriver ett om hon hinner också. Men jag är som sagt ensammen hemma och har nu ganska fullt upp. Jag bloggar så fort jag hinner! Ska bättra mig så fort majtentorna har kommit igång i skolan.
OTH var det. Tänkte skriva lite mer om Brooke och Lucas eftersom jag nämnde dem i inlägget om Brooke och Felix igår. "Brucas" har alltid varit ett par med bra scener, men bortsett från det såg jag inte dem som en "tidlös romans". De hade, i mina ögon, en väldigt underhållande skolkärlek. Det djupare i deras kärlek var att Brooke lärde sig att vara kär, och att öppna upp sig för en kille.
-
Bilderna vill inte fungera att klistra in nu, men jag ska skriva mer om Brooke och Lucas i ett annat inlägg. Tills dess får ni gärna berätta vad ni vill att jag ska skriva om dem. =)
Har du något favoritminne av Brooke och Lucas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0