Härligt citat!

Min bror hade lagfest häromkvällen. Avslutning för hockeyn tror jag det var.

Hur som helst, det hade med One Tree Hill att göra det jag ska berätta. Såklart. Min pappa berättade häromdagen att de hade kommit hem (mamma, pappa och min syster) från en bio och träffat hockeygrabbarna efter festen, vissa av killarna hade druckit mer än andra ;) Men alla var ordentliga och huset stod kvar upprätt och helt!

Pappa pratade med grabbarna eftersom han känner dem väl genom hockeyn. När han träffade en kille som heter Alexander Hellström så frågade Alexander min pappa om biofilmen de hade sett var bra (de hade sett "Hur många lingon finns det i världen?").

Pappa: Ja, den var bra. Man fick både skratta och gråta.
Alexander: Jaa, det är precis som i tv-serien One Tree Hill!! Den är jättebra, för det handlar om både basket och känslor!



Det är ju helt sant! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0