James Lafferty

När jag såg James Lafferty i verkligheten (läs om det här) så skrek jag ;P Mest av förvåning, men också lycka naturligtvis. Tack och lov var vi i en bil och han utanför, men han tittade sig omkring så jag tror han hörde något. ;)



När jag satt utanför Hotell Hilton första kvällen träffade jag ett fan som hade bott granne med James just före OTH började och säsong 1 tror jag. Han hade tydligen stora problem med finnar som yngre i de första säsongerna och om man tittar noga ser man att huden inte är jämn och att den är full av smink. Men snygg är han ;) Och nu har han inte finnig hy heller.

Jag brukar inte tycka att Nathan är snygg, men James är jättesnygg i verkligheten. Han hade på sig en färgglad huvtröja när jag såg honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0