Nathan och Brooke

Nathan och Brooke har verkligen inte många scener tillsammans, bara de två. Tyvärr. Ändå har de mycket gemensamt; omogna, rätt orättvisa föräldrar (som gjort dumma saker), och de började som ganska omogna människor som till slut blev de som många fans ser upp till.

  

Både Brooke och Nathan är de som växt mest som människor under hela OTH tycker jag. Jag menar, hur lätt hade det varit för Brooke att efter alla motgångar ge upp? Men det gör hon inte! Inte Nathan heller. Båda två hjälper istället andra i sina motgångar och är älskade för det.


Kommentarer
Anonym

vet du något om när oth börjar sändas på kanal 5 igen skulle vara jätte snällt om du kunde svara! kram

2011-05-01 11:11:55
Sigrid

Jag undrar en sak, när träffade du skådespelarna och var?:D Värsta avis är jag!

2011-05-03 11:06:07
http://sajgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0