Oväntat gästbloggande!!

Hej på er! Det är Malins kompis Evelina som skriver, Malins internet har varit dött i drygt ett dygn så hon bad mig skriva lite eftersom hon inte kan!

Jag har haft ett jätteuppehåll i One Tree Hill tittandet på sistone, det har som bara inte funnits tid! Hemskt, jag vet... Men nu idag har jag min första lediga dag på hela terminen och då passade jag på att se ikapp! Det ska bli sjukt spännande att se nästa avsnitt, 18 tror jag bestämt att det blir... Jisses säger jag bara, vad roligt det ska bli när det sänds! Jag tror nu att jag ska ta och släpa med min bästa vän (Malin om ni inte gissade det. ;D ) till Wilmington.. Det råkar nämligen vara så att jag har en väldigt god vän som bor bara 3 timmar därifrån! Snacka awesome va?! ;D Att slå två flugor i en smäll är ju aldrig fel.

     
Malins bilder!!

Så, påsklov! I alla fall i den här kommunen... Vad ska ni göra? Själv ska jag vara hemma hos min pappa... Det ska bli skönt att få ladda upp batterierna lite. Måste säga att den här terminen är påfrestande... Men nu är den snart slut och så kan jag lova att det ska slappas.. Eller egentligen jobba men många av er studenter kan säkert hålla med om att det är nästan samma sak! ;D
Det här inlägget kan kanske verka lite osammanhängande... Det är för att jag fick ca 2 sekunders varsel om att skriva det och jag bloggar ju inte i vanliga fall... Så ni får ursäkta den potentiella förvirringen.
Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0