Rivercourt

Att få vara på Rivercourt i Wilmington var en sån känsla... Mäktigt, riktigt mäktigt var det. Det var ju på rivercourt som ALLTING började, särskilt för Lucas. Han började sin basketresa där och hans basketvänner Mouth, Skills, Junk och Fergie (och Jimmy) fanns där.

På bilderna (Snälla, ta inte mina bilder!) ser basketplanen ganska stor ut men i verkligheten var den mindre än vad jag tycker den ser ut att vara på tv. Jag körde runt på den och kollade mest runt. Jag var alldeles hänförd över att allt såg så realistiskt ut (duuh, det var ju verklighet ;)). Jag var liksom DÄR.

Min plan var att köpa en basketboll och spela på rivercourt, men vi var på Wal-Mart och hittade just då ingen basketboll som var i lämplig storlek (hade velat ha en liten barnboll som var lätt att studsa och billig).







Kommentarer
Daniel Pettersson

Hejdär! hittade denna bloggen av ren slump när jag sökte lite på inet om just one tree hill!

så hamnar jag här inne på denna bloggen, det är helt jävla sanslöst att du verkligen varit där. DÄR!!!! förstår inte, och träffat alla! det är för mig en omöjlighet! hur gick det till?

you rock!

2011-07-22 01:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0