Svar på fråga!

"Anonym" hade en fråga:

vet du när one tree hill börjar sendas igen på kanal 5 ? var det inte den 19:ende , för när jag gick in på kanal 5 så stog det inget om att det skulle börja i dag eller då? jag vill så gärna att det ska börja snart igen, så svara gärna! kram

Svar:
Tyvärr har jag inte hört något än när Kanal5 börjar sända One Tree Hill igen. Jag ska försöka ta reda på det under nästa vecka. Det du tänker på om den 19/4 är när USA börjar sända OTH igen efter deras paus. De har också en paus just nu och på tisdag börjar de sända OTH igen! :)

Det här är en liten förhandstitt på avsnittet som Kanal5 kommer visa efter pausen:



Som ni kanske anar är det Brookes möhippa. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0