Svar på frågor :)

Jag hade fullt upp igår, men här kommer svaren på frågorna! :)

Flickaneemeliie undrade:

   

Kommer du att göra samma wilmington/tree hill resa en gång till? :)

Svar:
Hej Emelie! :-) Självklart kommer jag det! :D Tyvärr kanske det inte blir mer inspelning av OTH, så exakt samma resa blir det nog inte. Men så fort jag kan kommer jag definitivt att åka tillbaka till Wilmington! Jag älskar staden och sparar verkligen pengarna för att kunna åka dit igen. Förhoppningsvis blir det så snart som möjligt!! :D

Vanessa hade en fråga om Hellcats:

Hejsan! (: Jag håller på att följa serien Hellcats för den verkar bra. MEn jag har inte sett från allra början så skulle du vilja berätta lite om hur det började för alla huvud-skådisar Och vet du hur många säsonger dem kommer görA? (:

Svar:
Självklart berättar jag lite om Hellcats! =) Det handlar först och främst om Marti, en lite tuffare tjej som från början ogillade cheerleaders, men som behövde ett stipendium till skolan och fick veta att cheerleaders hade det. Så då blev hon cheerleader! =) Två andra karaktärer som är cheerleaders är Lewis (spelad av Robbie Jones, Q i OTH) och Savannah (spelad av Ashley Tisdale). Lewis har man ganska nyss fått lära känna bättre, vi vet bland annat att han har varit bra fotbollsspelare (tror jag det var) men slutade. Savannah har en jobbig bakgrund med föräldrarna som hon inte står nära för att hon valde ett liv som de inte gillar. Marti har också en killkompis, Dan, som nu har börjat dejta Savannah.
Jag vet tyvärr inte hur många säsonger som de planerar att göra (sånt brukar man nog inte veta om serier, det beror helt på tittarsiffror och intresse från skapare och produktionsbolag). :-))


Kommentarer
sylvia

hejsan :)du fick ju träffa några skådisarna i One tree hill när du var i wilmington, men fick du det speciellt för någon anledning eller får vem som hels träffa dem? (:

2011-04-20 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0