Avsnitt 6x07 och 6x08

Jag är kvar! NU är jag här! Förlåt att jag inte skrivit sedan igår vid ungefär samma tid. :P

Ja, men hej! Jag har satt in disk 2, säsong 6, i min dvd. Jag älskar avsnitt 7 och också 8! Avsnitt 7 är ju det då Lucas och Peyton låser in sig i huset och bestämmer sig för att dela upp huset så Peyton får en del och Lucas den andra, så råkar t.ex Lucas mobil vara på hennes del... Så roligt och bra avsnitt! :D



Här är en underbart rolig scen från det avsnittet:
http://www.youtube.com/watch?v=NCllLp9Weug

Lite snuskig scen, haha. Men så rolig! Jag älskar Peytons skratt och man märker i scenen hur mycket de ändå älskar varandra (hon blir ju t.ex inte svartsjuk när han säger att han ska ringa Lindsey! ;D).

Avsnitt 8 är också riktigt bra. Alla scener med Jamie i det avsnittet älskar jag. Synd att Sam och han inte fick fler scener ihop, de var ju jättehärliga! :D "It's my favorite man! Who's your favorite girl?" "SAM!" haha.
Dessutom är scenerna då Lucas pratar med Brooke, Nathan och Haley SÅ bra, de då han pratar med dem om att göra en film av sin bok!

 

Här är en jättebra scen från avsnitt 8:
http://www.youtube.com/watch?v=cEZrQFUl3PE

Det är en av mina favoritscener med Nathan och Haley!


Kommentarer
Ronja

Åååh avsnitt 7 är i min top 3 lista, så bra! :)

2011-08-12 17:34:30
http://ronja.blogg.se/
Linn

Åh, vilket sammanträffande, jag håller nämligen också på att tittar på säsong 6. Jag tittar igenom alla säsonger igen även om jag då redan har sett alla men "One tree hill" kan man inte få nog av! Jag älskar också avsnitt sju med Peyton och Lucas, hur underbar som helst!

2011-08-13 02:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0