Frågor och svar

Äntligen kommer svaren på era frågor! 

Alice hade en fråga om Wilmington:

Hejhej! Ville bara säga att du verkar vara en underbar människa och att jag också är ett stort OTH fan ;) <3 Har sett massa bilder på dig och skådespelarna i One tree hill, när fick du träffa dem? :O <3

Puss o Kram // Alice ( Wihtehead ;) )

Svar:
Åh, vad snällt! :D Kul att du också älskar OTH! Förra året åkte jag till Wilmington och var där i två veckor, såg inspelning och allt :D Det var riktigt kul! :D En upplevelse för livet. Du kan läsa mer om min resa i länkarna som finns här. Puss och kram!



Tova om säsong 9:

Kommer haley dö i säsong?



Svar:
Nej, det har jag absolut inte hört något om. Och jag kan inte tänka mig det heller eftersom de inte skulle ta livet av en huvudkaraktär om det inte var av någon särskild anledning. :)

Em undrade om infon på bloggen:

wow, häftigt att jag hittade din blogg! jag älskar oth och är numera inne på säsong sex - har tittat på alla avsnitt från början tills nu så kan de första säsongerna rätt bra ;).

har bara en fråga, var hittar du all info? :O

Kram!



Svar:
Hej! Så kul att se om avsnitten, det gör jag också ;D Är på säsong 3 just nu. Har dock sett säsong 7 just så jag blandar lite ;)
Jag hittar info på olika ställen, men ofta på othforums.com. Jag hittar även mycket på google och lite på facebook. :D Och mycket hittar jag förresten också på twitter!
Kram!

Felicia hade en fråga om säsong 9:

Hejsan, snälla svara :) Jag är GALEN i OTH ! jag älskar det :) men vart hittade du det ? laddade du ner den säsongen eller ser du den på TV eller nånting ? :) vill gärna ha ett svar :D Love OTH ! :D

Svar:
Hej Felicia! Säsong 9 har inte sänts än så den har jag inte sett, men jag har hittat information om den på olika hemsidor och i artiklar på internet. :) Det börjar sändas i USA i Januari och ett tag senare i Sverige. OTH <3 (oh, ja ;D).

L ställde en fråga om säsong 8:

Åh jag grät typ konstant haha! Men du, jag har inte sett några andra avsnitt från säsong 8 mer än detta och möhippan, vart kan jag se (om jag inte vill vänta på boxen..)?

Svar:
Hej! Säsong 8 går att se på kanal5play.se och även på andra hemsidor som tv.blinkx.com och greatstufftv.com :) 

My:

Hej, jag vet att du har skrivit om sånthär förut, men jag har just skaffat twitter.. och jag undrar om du inte hade kunnat göra ett inlägg där du skriver vad alla OTH-kändisar (som du vet) heter på twitter? :)

Svar:
Hej My! Vad kul att du skaffat Twitter! Jag lovar att skriva ett inlägg med alla OTH-kändisars twitter någon gång i veckan. Om jag råkar glömma får du påminna mig ;) hehe. Jag har hittat några fler twitter-användare som t.ex "Carrie" och "Q" också, så det blir några stycken :D

Ronja ville veta:

Vem är Joy gift med? :)

wedding photo - michael-and-bethany-joy-galeotti photo

Svar:
Joy är gift med en man som heter Michael Galeotti som spelar i ett band som heter Enation :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0