Haley

Jag älskar Haley! Hon har alltid varit den mest "vanliga" kvinnliga huvudkaraktären i OTH tycker jag. Den jag kunde identifiera mig mest med. Brydd om andra, ordentlig, snäll, lugn men sprallig...



Hon älskar folk omkring henne och bryr sig om dem. Hon är den som folk vänder sig till om de vill prata och hon vill hjälpa till. Jag älskar scenen mellan Lucas och Haley när Lucas provar skjortor till Jamies kalas för att Lindsey ska komma och de pratar om att Lucas har kärleksproblem. Haley säger något i stil med "Yes, Lindsey is my friend too. But you are my best friend, so you better put me in the middle. Or else.". Det älskar jag med henne.

Det jag också älskar med Haley är att hon har gjort så mycket! Hon har alltid varit jordnära, och blev skolfröken i säsong 5, men hon har även varit popstjärna och gick tillbaka till det för det är det hon älskar. Hon går dit hon vill i livet utan att såra och "köra över" andra för att nå sina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0