Joys blogg

Hej! Jag var in på twitter nyss och kom på att jag måste visa er Joys blogg (klicka på länken för att komma till bloggen), för er som inte redan har sett den! Hon skriver intressanta saker som hänt i hennes liv, utan att gå in alldeles FÖR mycket på privatlivet. Men hon skriver om sin dotter ibland och nu senast skrev hon om en tjej hon träffade ute på gatan som hade värsta utbrottet. Joy sa till henne och fick då en utskällning av mamman. :P Jaja, läs inlägget =D Inlägget före det var också jätteintressant om hur hennes dotter höll på kvävas när hon föddes...
Men hon skriver inte bara om allvarliga saker, utan även om mode och annat skoj! =)

Kommentarer
cassandra

Åhh, så intressant blogg hon har. Det lär inte bli sista gången jag läser den. :)



Påtal om henne så såg jag precis en film "Bring it on: Again" och hon var med i den. Ganska roligt att se henne eftersom hon spelar en helt annan roll än vad hon gör i OTH.



Kram

2011-08-10 21:35:05
http://elfmaaaan.blogg.se/
Thea

Du vet i säsong 3 då de åker till Rachels "hus" på landet, då kysser ju Brooke Pete Wentz men jag fattar inte varför ingen reagerar? Brooke "slutar" ju vänskapen med Peyton bara för hon kysste Lucas men

Brooke kysste ju också en kille som PEyton nästan va tillsammans med?!

kram Thea

2011-08-10 22:38:52
Linnea

Hej Malin! JAg var precis inne på Joys blogg och läste ett inlägg då hon svarar på frågor. Men på endel frågor skriver hon alltid "my son´s...". Har inte Joy en dotter? krma Linnea

2011-08-10 23:08:52
Ronja

Hej! I jul så ska jag och min familj åka till USA. Vi ska dock inte till Wilmington...tråkigt men jag SKA dit någon gång i livet:) Anyway, jag undrar om dom spelar in någon annastans, typ i L.A eller NY?:)

2011-08-11 12:32:25
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0