Kate Voegele

Jag skriver ofta om Kate Voegele för att jag ÄLSKAR henne både som person, artist och skådespelerska. Hennes låtar betyder otroligt mycket för mig och hennes röst bär på otroligt mycket styrka. Dessutom är hon världens snällaste!! Jag träffade ju henne i Wilmington och hon var så himla snäll!

   

Jag fick en kommentar från en som just har startat en fan-blogg om henne och jag kollade in den. Snygg layout och bra innehåll. Så jag tänkte dela med mig av den till er: http://katevoegelesweden.blogg.se/

Min dröm är att hon någon gång kommer till Sverige... Jag vet ett OTH-band som kommer göra det dock ;) Mer om det senare i veckan när jag vet mer! :D

Kommentarer
Lousie

Hej :) jag kollade nyss på MTV och är det inte Sam som är med i den nya tv-serien Awkward? ;D



2011-08-17 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0