Leyton i säsong 9?

Hej!
Imorgon tänkte jag svara på frågor från er, främst de som handlar om Wilmington tänkte jag, längre fram i veckan tar jag även de andra frågorna. :-)

Jag tänkte däremot skriva lite om Lucas och Peytons situation och vare sig de verkar komma tillbaka i säsong 9 eller inte. Som många vet åkte de iväg i slutet av säsong 6 och har än inte setts av i Tree Hill. Men de får brev av dem ibland till exempel (Jamie när han fyllde år t.ex, och Haley skickade ju brev till Lucas i början av säsong 8). :-)



Förhandlingar görs fortfarande med Chad Michael Murray, så om någon av dem kommer tillbaka kan det nog bli han. Hoppas! Jag hoppas mer på Hilarie Burton faktiskt eftersom jag älskar henne och hennes karaktär Peyton... Men man hör inte av om hon kommer tillbaka eller inte, det jag vet är att hon var i Wilmington häromveckan med Southern Gothic Productions, hennes produktionsbolag, men då spelade hon inte in One Tree Hill... Tyvärr :( Men håll hoppet uppe, det har jag! :D I bästa fall kommer båda (och Sawyer) tillbaka :D

Kommentarer
Ronja

Hoppas hoppas hoppas! :)

2011-08-22 22:41:16
http://ronja.blogg.se/
Lotta

Håller med, hellre bara Peyton än bara Lucas. Men helst båda!!!

2011-08-23 14:05:51
http://clotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0