Lucas eller Jake?

Alla Peytons expojkvänner tycker jag har passat henne :D Jake och Lucas var mina favoriter (men jag gillade också Pete:))!

Jake och Peyton var riktigt söta. Peyton tyckte om Jenny och tog bra hand om henne, och hon och Jake var riktigt kära. Jag tycker inte att han kändes som ett andrahandsval, fastän hon uppenbarligen älskade Lucas.

 

Däremot så är det (tycker jag) skillnad på Jake och Peytons kärlek och Lucas och Peytons kärlek. Lucas och Peyton var sann kärlek, medan Jake och Peyton var kära och hade kunnat leva ett bra liv tillsammans men hade inte lika djup kärlek som Peyton har med Lucas. :)


Kommentarer
Ffhjj

Gillade inte Jake o Peyton så mycket (inget fel på dom egentligen men gillade Peyton o Lucas mkt mer)

2011-08-23 21:06:42
L

Håller med FFHJJ, jag gillade inte peyton och jake så mycket, även om jag inte hade något emot Jake. Lucas och Peyton gillade jag bäst:)

2011-08-24 16:18:08
martha

har alltid tyckt att det skulle vara Brooke och Lucas och Jake och Peyton:)

2011-08-25 13:52:11
http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0