OTH 6x11

Jag tänkte på avsnitt 11, säsong 6... Chad Michael Murray (Lucas) skrev ju det avsnittet, som utspelar sig på 40-talet och är en dröm som Lucas har.



Jag tycker att det avsnittet är hemskt, det är alldeles för mycket blod och misshandel... :P Har faktiskt bara sett det en gång. Några saker är ju intressanta att se, men i det stora hela tycker jag det är ett ganska dåligt avsnitt... :P Däremot är ju scenerna med Lucas och Peyton samt Nathan och Haley romantiska, det gillar jag. :) Och så gillar jag scenen då Lucas och Peyton pratar i telefonen "i verkligheten" också.





Ronja: Wakey!Wakey! spelar i debaser slussen i Stockholm :D


Kommentarer
Ida

Hejsan! Jag älskar One tree hill och är inne på 7e säsongen nu, men märker att Peyton och Lucas är borta. Kommer dem tillbaka i 8e och 9e säsongen? Tacksam för svar. Kram

2011-08-20 22:41:16
http://idas.myshowroom.se
Stella

Hejsan! ;) JAg undrar om Sophia och Austin bor tillsammans och om de är förlovade/gifta?

2011-08-20 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0