OTH-dröm

Jag drömde om OTH inatt... :P Hehe. Hur som helst, jag drömde att jag skrev upp mig på något slags kurator-program, att man skulle få vara kurator åt folk som behövde det. Och min första "kund" blev NATHAN SCOTT! hahaha... Men när jag skulle ha möte med honom dök han aldrig upp.

Så jag åkte taxi hem, en sån här stor rullstolstaxi (som jag i verkligheten ofta åker eftersom jag sitter i rullstol). Vem sitter då i taxin i min dröm? DAN SCOTT! Han sitter i en rullstol framför mig. Och värre blir det... Vi hamnade i bråk i drömmen, varför minns jag inte. Och han slog ned mig. Men jag åkte en gång till i drömmen och då gav jag igen :P hehe.



Tur att det bara var en dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0