Skills och Peyton

Jag såg på några avsnitt av säsong 5 igår och idag, och jag älskar scenerna mellan Skills och Peyton i avsnittet när Jamie fyller år! (De här: http://www.youtube.com/watch?v=EQWJP2u8Ax4) "No buts, cuz you ain't got one"! :D Och att han nämner facebook är också rätt kul ;)



Jag tycker att Skills och Peyton har en så underhållande vänskap, synd att man inte fick se mer av den. Men Skills har ALLTID varit ett "Leyton"-fan, och det märks på sakerna han säger om dem. :D Han sa ju t.o.m. "I'm rooting for you P. Sawyer", hehe. Och att han stöttade Peyton när hon var deprimerad i säsong 5, det älskade jag. När Lucas och Lindsey skulle gifta sig och han pratade om att Peyton ska sno Lucas, det är såå kul! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0