Svar till Louise

Hej!
Jag såg frågorna av Louise och tänkte att det var kul att svara på dem redan nu! :)

Vilket år var det när du började titta på OTH för första gången?

Svar:
Jag tror att det var år 2004... Jag minns att det var någon gång i mitt av säsong 1 i alla fall! :)



Vilken skådespelare som du gillar mest i OTH?

Svar:
Jag började se för att Chad Michael Murray var så snygg, hehe, och sedan blev Hilarie Burton min förebild i säsong 5-6 typ, då jag såg mycket intervjuer och sånt med henne. Men nu är det Kate Voegele, hon verkar vara världens mest underbara människa tycker jag.

Eller hur OTH kommer att ta slut efter säsong 9..?

Svar:
Japp, efter säsong 9s 13 avsnitt är det tyvärr slut... :(

Du håller givetvis med mig att OTH är den absolut bästa tvserie nånsin?! :D

Svar:
Oh JA! :D Det har så mycket som inte andra tv-serier har tycker jag... Det har ett helt annat djup! :D



Hur kändes det när du fick syn på några skådespelare från OTH i verkligheten?

Svar:
Jag blev såklart riktigt glad, men ändå väldigt lugn... Haha. Det jag minns är när jag såg Lee Norris (Mouth) för han kom ut först... DÅ blev jag nervös. Han var ju så lik sig dessutom, så det kändes som att det var Mouth. :D Så coolt! Men sedan att t.ex träffa Stephen Colletti och Austin Nichols (jag träffade båda två några gånger) så var jag ganska fort väldigt lugn och pratade med dem som nästan vem som helst. Nästan. ;) När jag träffade Kate ville jag bara få ur mig allt jag ville säga till henne, så nervös var jag då men jag försökte att inte bry mig om nervositeten. :P



Vilken säsong gillar du bäst i OTH?

Svar:
Säsong 6 är nog min favorit tror jag... :D

One Tree Hill ♥


Kommentarer
Louise L

Tack så mycket för dina svar till mig!! :D

2011-09-04 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0