Alex resa i OTH

Alex Dupré var väldigt flamsig (och rolig) i början av säsong 7 då hon kom till Tree Hill. :D Hon var omogen och tyckte mest om killar och fest. Egentligen förändrades hon inte så mycket på det sättet till säsong 8, men hon mognade rejält. Särskilt efter avsnittet då hon försökte ta livet av sig, men Julian fanns där och hjälpte henne.

Jag kommer ihåg min bästa kompis reaktion på att avsnittet som slutar med Alex i badkaret. Jag var på jobbet och fick ett sms av Evelina där det stod att jag måste se dagens OTH-avsnitt, att det var såå bra (hade inte hunnit se det då)! När jag sedan såg det så tyckte jag att det inte var så speciellt (det var ju bra, men hände inte något direkt "wow"), förrän sista 5 minuterna då jag förstod vad hon menat!



Men hur som helst, Alex har som sagt mognat. Sedan när hon blev kär i Chase (efter att Josh gjorde som han gjorde med sexvideon och utpressning m.m.) kändes det som att hon verkligen växte upp. De ska bli spännande att se hur hon är i säsong 9. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0