Brooke och Alex

Jag tyckte inte om Brooke när det var en "kärlekstriangel" mellan henne, Julian och Alex. Men nu när hon har blivit bättre vän med Alex så älskar jag deras relation! Jag hade gärna velat se samtalet mellan dem när Alex frågade om Brooke kunde ta drogtestet (då Brooke också fick reda på att hon var gravid). Men förhoppningsvis kanske man får se det i en tillbakablick i säsong 9 :D *hoppas*



Jag älskade dock scenerna med dem i Puerto Rico när Alex var den enda som visste om graviditeten. Så kul :D Alex har mognat så mycket även om hon fortfarande är ganska barnslig, det älskar jag. :-D

Alex och Brooke har ju varit med om ganska mycket tillsammans, så det vore kul om de fick en bra vänskap... Även om jag hoppas att Julian och Alex alltid är bästa vänner :D Men då är det ju också passande om Brooke blir bättre vän med Alex :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0