Clay och Quinn

Igår skrev Elina till mig och undrade över det jag hade skrivit om Clay och Quinns scen med mannen i sjukhussängen... I ett tidigare inlägg skrev jag att Quinn sa "Is that us?", och att det var ett misstag. Elinas mail fick mig att gå tillbaka till avsnittet och kika hur det låg till, men det var SHANTEL (som spelar Quinn) som i commentaryn sa "Is that us?" och alltså inte i avsnittet. Men efteråt säger Clay att han letar efter dem ("What are you looking for?" "Us"), så det är ändå lite kul att han stirrar på mannen väldigt länge som att han undrar om det är han :P haha.



För övrigt älskar jag scenerna mellan Clay och Quinn i början av säsong 8, särskilt när Quinn har vaknat och hoppas att Clay ska vakna... DÅ vann de mitt hjärta och jag började älska dem som par ännu mer. Samma med scenen när Clay försöker övertyga Quinn om att hennes kropp har börjat hela och hon måste lämna honom (när de är i "drömmen").


Kommentarer
Amanda J

Hej, jättefin blogg!

Men vad är det för spoilers du har hört för säsong 9 ?

2011-12-30 10:29:40
http://hannaamandabest.devote.se
Alice

Rätta mig om jag har fel nu, men har funderat på en sak hur länge som helst...Haley och Nathan gifte sig första året i high school(?), men i fjärde säsongen så visas det en film på när nathan och brooke har sex. Då står det att det var för två år sedan. Men isåfall måste de ha varit när Nathan och Haley var gifta?...eller har jag fel?

2011-12-30 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0