Jamies sportintresse

Jag drömde att jag var på baseballmatch i natt... ;P Så då kom jag på att jag naturligtvis skulle höra med er:

Vad tycker ni om att Jamie valde att spela baseball och satsar nu på det mer än basket?



Jag tycker det hade varit kul om han gick i Nathans fotspår och blev basketproffs, men å andra sidan är det bra att han gör sin egen grej också... Han ska ju göra det han vill göra, och ett sätt att visa att han har blivit äldre är att han har egna intressen? Kanske Lydia kommer spela basket istället? :D


Kommentarer
Matilda

Jag tycker det är kul att Jamie gillar baseball, och att både Nathan och Haley är så engagerad i det också! :) Jag tror Lydia kommer bli en basket tjej ;)

2011-12-15 20:11:33
http://allinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0