Läskigt i OTH

Hej!
Ursäkta att jag skriver lite sent idag, har varit på stan... Julklappar, ni vet ;D

Jo, jag tänkte göra en till lista. "Topp 5 läskiga/hemska stunder i OTH".

1. Carrie då hon kidnappar Dan på "sjukhuset". Jag spolar alltid över de scenerna! De är så läskiga...
2. Psycho Ian, då Peyton först får reda på att han är psycho och han kommer hem till henne och hon springer runt i huset och skriker...
3. Psycho Ian igen, fast balen. Då han har Brooke och Peyton i källaren.
4. Då Katie skjuter Clay och Quinn!
5. School shooting avsnittet, det är inte lika läskigt, men fortfarande jättehemskt! Det är ju ett hemskt ämne, och det är ett väldigt gripande avsnitt...
 


Andra läskiga scener är ju ungefär hälften av scenerna med Dan (hehe), och när Alex försöker ta självmord. Slutet i det avsnittet är såå oväntat tycker jag, när man får se henne i badkaret... Skriver mer om det i nästa inlägg!
Ett avsnitt som jag nog bara sett en gång för att jag tycker det är obehagligt är avsnitt 11, säsong 6. Det som utspelar sig på 40-talet. Jag gillar inte misshandeln och allt sånt...


Kommentarer
Linn

kan bara hålla med dig hah! bra idé dethär med "5 läskiga osv" ;D

2011-12-22 21:06:33
http://linnve.blogg.se/
ANNA

jag tycker att avsnittet då jack daniels bror kidnappar sam och försöker misshandla brooke igen är väldigt läskigt! även det när han skjuter Q!

2011-12-26 00:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0