Nya karaktärerna i säsong 7

Vad tyckte ni om Quinn, Clay och Alex när de kom? Jag tyckte det var synd att Lucas och Peyton hade lämnat Tree Hill, men jag måste säga att jag tycker om alla de nya karaktärerna. Och de hanterade övergången mellan säsong 6 och 7 väldigt bra! Quinn har en så underhållande och känslofylld relation till särskilt Haley, men jag älskar hennes scener med Jamie också, och hon och Clay är såå söta. Clay och Nathan har en väldigt bra relation, det ska bli kul att se hur Lucas är med Clay och Nathan i avsnittet som han är med i i säsong 9 :D Alex är ju såå rolig och härlig också, hennes relation med alla älskar jag att se! :D Julian, Brooke, Chase, Quinn... Hon har växt så mycket från då hon kom också, och blivit mycket mognare.




Kommentarer
Anonym

Jag älskar Lucas och Peyton, men nu älskar jag Quinn och Clay minst lika mycket så jag tycker att de gjorde ett väldigt bra jobb:) Tycker även om Alex:)

2011-12-09 08:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0