Peyton och Haley, säsong 1

Jag älskade Peyton och Haleys relation i säsong 1. De hade liksom inte samma vänskap efter den säsongen tyckte jag... De var vänner, men inte lika många ensamma scener förrän de jobbade på Red Bedroom Records tillsammans. Och de hade ju växt upp då och blivit äldre, men jag saknade ändå deras relation från säsong 1 lite...



I säsong 1 var Haley så stöttande gentemot Peytons känslor för Lucas, hon förstod verkligen henne och Peyton kunde prata med henne när hon inte kunde prata med någon annan om hur jobbigt det var att Brooke och Lucas var tillsammans. Det gillade jag verkligen. Jag tror att Haley alltid visste vem Lucas ville ha i slutändan, även när han själv inte visste det... :D

Kommentarer
Lotta

Håller med till 100%! :)

2011-12-17 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0