Rivercourt

Josefin skrev och hade en fråga:

Hej! Jag har undrat varför de rev River Court egentligen, vet du något om det?

Svar:
I mitten av november slutade de ju att spela in OTH för gott. Varför de inte ville/kunde ha kvar rivercourt vet jag tyvärr inte, men jag antar att det är för att det är en vacker miljö som det ligger på och de ville ge utrymme för något annat att byggas där?? :(


(MIN BILD!)

Ni som skrev en fråga för längesedan men inte fick svar; Skriv er fråga igen! Frågestunder är lite mer tidskrävande än många andra inlägg, så därför har jag inte haft någon på länge. Men så fort jag har tid ska jag ha en igen! =)


Kommentarer
Josefine

Tack för svaret. Ja, det är väl något sådant. Men jag kan då inte tänka mig något som passar bättre där än just den där underbara basketplanen! Så trist att de tog det beslutet att riva den :(

2011-12-12 17:49:00
Matilda

Men det var ju i säsong 8 tror jag, då dom skulle riva rivercourt för att bygga byggnader.

2011-12-12 18:25:27
http://allinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0