Soliga stunder!!

Tack för era fina kommentarer, jag blir alltid lika glad över att läsa dem! :-D

Jag tänkte fortsätta på samma spår som igår kväll och nu lista mina topp 5 "soligaste" stunder i OTH. Jag tolkar det som de härligaste, stunder som man blivit glad av att se. Jag vet inte om de blir i ordning nu, men det är i alla fall 5 stunder som varit underbara i OTH.

1. Rivercourt, säsong 4 säsongsavslutningen... Matchen de har. Jag älskar säsong 5, 6, 7 och 8, men hade OTH slutat efter säsong 4 hade det varit helt okej tack vare den scenen!
2. Cheerleadingtävlingen som är efter att Brooke varit på Rogue Vogue, när hon kommer hem och har insett att hon bara är ung en gång i livet och ska ha kul. När tjejerna dansar tillsammas i slutet, det älskar jag. Lucas voiceover om "We know that this moment, every part of it, will live on forever" passar så bra till scenen!
3. Snöbollskriget i Utah, säsongsavslutningen i säsong 7. De är så underbart glada och alla bryr sig om varandra. Så lyckligt och bra.
4. Lucas och Peytons kyss efter state championship matchen i säsong 4... ALLT med den scenen är perfekt. :D
5. När Brooke berättar för Julian att hon är gravid i säsong 8... Aww... :D :D


Kommentarer
ida ♥

Söt blogg!

One tree hill serien är riktigt bra!

följer du den eller? :-)

2011-12-21 15:24:42
http://tommiila.blogg.se/
Nicole

Ta gärna med sorgliga, hemska och jobbiga scener också! Gärna mer om du har fler förslag! :)

2011-12-21 19:22:34
Em

håller verkligen med!

2011-12-22 18:04:27
http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0