Topp 5 roliga

Anonym skrev:
 
Här är ett förslag,kan du inte skriva typ topp fem roliga,soliga,häftiga och fina stunder i varje säsong ?:)

Svar:
SJÄLVKLART! Vad kul :D Jag börjar med topp 5 roliga stunder:

1. Säsong 7, avsnitt 8. Scenen med Brooke och Haley när de sitter i soffan med Quinn och äter brownies... Brooke paranoid och Haley pratglad. :D
2. När tjejerna tar Haley till sjukhuset i säsong 4 och avslutar med att säga till sjuksköterskan "Bitch" "Slut" "Whore" och Bevin: "Thank you!"
3. Haley i säsong 8, avsnitt 7 när hon har gravidhormoner. Så kul :D
4. När Lucas kommer hem efter dejten med Brooke och är full. Han ser så fruktansvärt rolig ut (säsong 1) :D
5. OK, en scen som jag skrattar åt varenda gång fast den ska vara tragisk är när han säger att han hatar Peyton i säsong 5... Han är ju full, och när han säger det och sedan vänder sig om och ser ut som att han ska spy på kudden skrattar jag. Varenda gång. ;P Jag älskar dock Lucas och Peyton!!



Kommentarer
Karin

jag skrattar åt Lucas när han håller pistolen i handen (säsong 4) och ska skjuta Dan (dem är hemma hos Lucas) och sedan när Karen faller ihop ropar Lucas "Do not tuch her" det låter så himla roligt där skrattar jag varenda gång bara för det låter så roligt när han säger det heheh :D

2011-12-21 15:41:59
http://karingustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0